neděle 15. prosince 2013

PAESE Makeup - jak obstál?

Znáte kosmetiku Paese? Že ne? Já o ni taky nikdy neslyšela a právě proto jsem byla překvapená, když na mě vykoukl jejich sortiment.



Protože mi docházel makeup, rozhodla jsem se tuhle značku otestovat a jeden si vybrala. Chvíli jsem váhala s odstínem, ale nakonec padla volba na #01 JASNY BEZ.

Ne úplně mi nakonec barva sedla, ale vyřešila jsem to tím, že ho míchám s tmavším odstínem. Má teplý nádech, do zapadajícího sluníčka, tedy teplé oranžové. Nedoporučovala bych ho světlým typům - bledším s růžovými tóny.

Kupodivu kryje dobře. Nedělá mi šupinky a ani mi nevytváří takové ty vrásky tím, že zaleze tam kam nemá. Respektive vykukuje tak jak nemá :-). V tomhle ohledu jsem s ním vcelku spokojená. Možná akorát ta konzistence by mohla být tužší. Je hodně tekutý.



Poslední věcí, která mě na tomhle jinak pěkném makeupku štve je lahvička. Kvůli té špachtli. Nikdy tím nevypotřebuji všechen makeup a zbytečně mnoho zůstane uvnitř - na dně a po stranách. Vyhazuji tak vlastně dodělané nedodělané balení. Mohla bych to zkusit vyškrábnout štětečkem, ale zbytečně bych se tak upatlávala.



Když odbočím. Podobně hloupě byl řešen i makeup od Estée Lauder Doublewear Stay In Place u kterého to je však zásadnější mínus, protože lahvička byla ve skle s úzkým hrdlem bez jakéhokoliv štětečku - tedy s nutností poměrně tuhý makeup vylévat vzhledem k ceně kolem 800,-Kč! Tady ten Paese stojí necelou stokorunu, takže se dá leccos odpustit a i kdyby ho tam půlka zůstala, za tu cenu je ho více než dost :-). Je to totiž plnohodnotné 30ml balení.




Recenzí na Paese kosmetiku moc není a když si nějaké vyhledáte tak zjistíte, že právě makeupy a báze jsou možná ty nejhorší produkty od této značky. Osobně jsem však s makeupem spokojená. Hlavně v poměru cena/kvalita. A pokud je to opravdu to nejhorší, jsem opravdu zvědavá, jak moc dobré budou tedy tužky, stíny, rtěnky a jiné. Nemohu se dočkat, až zkusím další.



Kdo z vás už Paese vyzkoušel? Co a jak jste spokojené? Napište mi! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat